Ajuntament d'Arenys de Munt
Publicat el 5 de juliol de 2016
  • Descripciˇ

    Aquest trÓmit permet solĚlicitar el servei de teleassistŔncia per a persones que per motius de salut, edat avanšada, invalidesa, a´llament, etc., es troben en una situaciˇ de risc que fa necessÓria una atenciˇ continuada. El servei dˇna dret a disposar d'un aparell al domicili que possibilita mantenir un contacte verbal en cas de situacions d'urgŔncia o necessitat.

  • Preu

    Segons Ordenanša Fiscal  n˙m 15.
    L'aportaciˇ  econ˛mica podrÓ ser gratu´ta o el % corresponent segons la valoraciˇ  del PREU P┌BLIC PER LA PRESTACIË DEL SERVEI DE TELEASSIST╚NCIA DOMICILI└RIA, segons barem regulat per l'Ordenanša

  • Mitjans de pagament
    Rebut trimestral domiciliat
  • Qui el pot demanar
    La persona interessada o bÚ un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Termini de solĚlicitud
    No n'hi ha.
  • Requisits a complir
    Cal complir els requisits segŘents:
  • 1. Disposar de telŔfon i xarxa elŔctrica en el domicili.
  • 2. Estar empadronat en el municipi d'Arenys de Munt
  • 3. Tenir 80 anys o mÚs
  • 4. Menors de 80 anys que siguin depenents per˛ amb capacitats per a la utilitzaciˇ correcte del servei. Que no pateixin cap tipus de deteriorament cognitiu, malaltia mental o sordesa.
  • 5. Que visquin o que passin moltes hores soles o amb persona de similar edat
  • Documentaciˇ que cal aportar

    Per demanar data i hora d'entrevista: No cal documentaciˇ
    Per l'entrevista amb el tŔcnic de Serveis Socials cal aportar la documentacio segŘent:

  • 1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bÚ dades i autoritzaciˇ de la persona que la representi.
  • 2. Informe de salut de la persona per a la qual es solĚlicita el servei.
  • 3. Declaraciˇ jurada
  • 4. Declaraciˇ impost sobre la renda (IRPF) o certificat de no obligaciˇ, Certificat de pensiˇ i
    Certificats d'empreses, institucions, administracions, entitats financeres, etc., si Ús el cas.

  • 5. Rebut de lloguer o d'hipoteca
  • 6. Rebuts dels corresponents impostos i taxes
  • 7. 

    InstÓncia sol.licitud ajuts serveis socials

    InstÓncia sol.licitud ajuts serveis socials

    Fitxer: SolA_licitud_d_ajut_de_Serveis_Socials.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    PÓgines: 3
    Mida: 310,66 kB

  • TrÓmit pas a pas

    Sol.licitar una entrevista amb els  professionals de serveis socials
    Presentar la documentaciˇ que es requereix
    Les professionals valoraran la situaciˇ
    Un cop resolta la sol.licitud es comunicarÓ la resoluciˇ

  • Termini de resoluciˇ
    Per la naturalesa del trÓmit no es contempla un termini preestablert.
  • Com solĚlicitar el trÓmit

    Presencialment a Serveis Socials o per telŔfon
    C/ Sant Pau, 2. Edifici Cotxeria
    TelŔfon 937937710

  • Normativa general que afecta al trÓmit

    Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Com˙ i modificacions posteriors.
    Llei 40/2015, de RŔgim JurÝdic de les Administracions P˙bliques 
    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accÚs electr˛nic dels ciutadans als serveis p˙blics
    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'˙s dels mitjans electr˛nics al sector p˙blic de Catalunya

  • Efectes del silenci administratiu
    Per la naturalesa del trÓmit no es contempla.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu
    Llei 39/2015del Procediment Administratiu Com˙.
  • └mbit TemÓtic
    Ajuts a la persona