Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Petició del servei de teleassistència domiciliària
  • Descripció

    Aquest tràmit permet sol·licitar el servei de teleassistència per a persones que per motius de salut, edat avançada, invalidesa, aïllament, etc., es troben en una situació de risc que fa necessària una atenció continuada. El servei dóna dret a disposar d'un aparell al domicili que possibilita mantenir un contacte verbal en cas de situacions d'urgència o necessitat.

  • Preu

    Segons Ordenança Fiscal  núm 15.
    L'aportació  econòmica podrà ser gratuïta o el % corresponent segons la valoració  del PREU PÚBLIC PER LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA DOMICILIÀRIA, segons barem regulat per l'Ordenança

  • Mitjans de pagament
    Rebut trimestral domiciliat
  • Qui el pot demanar
    La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Termini de sol·licitud
    No n'hi ha.
  • Requisits a complir
    Cal complir els requisits següents:
  • 1. Disposar de telèfon i xarxa elèctrica en el domicili.
  • 2. Estar empadronat en el municipi d'Arenys de Munt
  • 3. Tenir 80 anys o més
  • 4. Menors de 80 anys que siguin depenents però amb capacitats per a la utilització correcte del servei. Que no pateixin cap tipus de deteriorament cognitiu, malaltia mental o sordesa.
  • 5. Que visquin o que passin moltes hores soles o amb persona de similar edat
  • Documentació que cal aportar

    Per demanar data i hora d'entrevista: No cal documentació
    Per l'entrevista amb el tècnic de Serveis Socials cal aportar la documentacio següent:

  • 1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
  • 2. Informe de salut de la persona per a la qual es sol·licita el servei.
  • 3. Declaració jurada
  • 4. Declaració impost sobre la renda (IRPF) o certificat de no obligació, Certificat de pensió i
    Certificats d'empreses, institucions, administracions, entitats financeres, etc., si és el cas.

  • 5. Rebut de lloguer o d'hipoteca
  • 6. Rebuts dels corresponents impostos i taxes
  • 7. 

    Instància sol.licitud ajuts serveis socials

    Instància sol.licitud ajuts serveis socials

    Fitxer: SolA_licitud_d_ajut_de_Serveis_Socials.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 3
    Mida: 310,66 kB

  • Tràmit pas a pas

    Sol.licitar una entrevista amb els  professionals de serveis socials
    Presentar la documentació que es requereix
    Les professionals valoraran la situació
    Un cop resolta la sol.licitud es comunicarà la resolució

  • Termini de resolució
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a Serveis Socials o per telèfon
    C/ Sant Pau, 2. Edifici Cotxeria
    Telèfon 937937710

  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
    Llei 40/2015, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques 
    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics
    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya

  • Efectes del silenci administratiu
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu
    Llei 39/2015del Procediment Administratiu Comú.
  • Àmbit Temàtic
    Ajuts a la persona
^