Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Certificat de compatibilitat urbanística
  • Descripció
    Sol·licitar un certificat que acrediti la compatibilitat d'un projecte d'una activitat amb el planejament urbanístic vigent.
  • Preu

    Ordenança Fiscal núm. 18 TAXA PER LES LLICÈNCIES D'ACTIVITATS AMBIENTALS.
    Epígraf: Certficació o informe urbanístic de compatibilitat del projecte o l'activitat projectada amb el planejament urbanístic

  • Mitjans de pagament
    A pagar a l'OAV de l'Ajuntament mitjançant tarjeta bancària en el moment de sol.licitar el tràmit o transferència bancària.
  • Qui el pot demanar
    Qualsevol persona interessada
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any
  • Termini de sol·licitud
    S'ha de sol.licitar prèviament o conjuntament a la sol.licitud d'activitat.
  • Requisits a complir

    Sol.licitar-ho amb l'imprés corresponent i haver realitzat el pagament de la taxa associada a aquest tràmit.

    Instància ACTIVITATS DOC  ADM  (O F  18) 

    Instància autoliquidació activitats OF 18

    Instància autoliquidació activitats OF 18

    Fitxer: InstA_ncia_d_activitats__OF_18_.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 5
    Mida: 318,22 kB

  • Documentació que cal aportar

    Memòria tècnica que ha d'incloure:

    Plànol/s d'emplaçament que permeti una identificació indubitable de la finca.
    Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliciti la seva naturalesa i característiques principals.
    Necessitats d'ús i aprofitament del sòl i del subsòl.
    Requeriments de l'activitat respecte als serveis públics municipals

  • Comprovant de pagament de la taxa
  • Tràmit pas a pas

    1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
    2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
    3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.

  • Termini de resolució
    1 mes
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o a través de la seu electrònica, aportant la documentació requerida.

  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 39/2015, de Procediment Administratiu.
    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
    Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
    Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.

  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques

  • Àmbit Temàtic
    Urbanisme, obres i habitatge
^