Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Certificat d'antiguitat i legalitat
  • Descripció
    Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que justifica l'antiguitat i legalitat d'un immoble, document necessàri en el moment de la venda, per poder-lo inscriure al Registre de la Propietat si no es va fer en finalitzar l'obra.
  • Preu

    Ordenança Fiscal núm. 6 TAXA PER EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS
    Per cada certificació que s'expedeixi de serveis urbanístics a instància de part, apartat c) altres certificats 

  • Mitjans de pagament
    A pagar a l'OAV de l'Ajuntament mitjançant targeta bancària en el moment de sol.licitar el tràmit o bé mitjançant transferència bancària
  • Qui el pot demanar
    El propietari de l'immoble o el seu representant.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Requisits a complir
    Sol.licitar-ho amb l'imprès corresponent a la sol.licitud de documents administratius i haver realitzat el pagament de la taxa associada a aquest tràmit.
  • Documentació que cal aportar
    1. Identificar l'any aproximat de construcció i el nom del promotor.
  • 2. Rebut de l'IBI o referència cadastral per identificar la finca.
  • 3. Instància autoliquidació documents administratius (OF 6) 

    Instància autoliquidació documents administratiu OF 6

    Instància autoliquidació documents administratiu OF 6

    Fitxer: SolA_licitud_de_documents_administratius_OF_6__50__urgA_ncia_.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 4
    Mida: 332,12 kB

  • 4. Comprovant de pagament de la taxa
  • Tràmit pas a pas

    1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
    2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte. El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
    3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.

  • Termini de resolució
    El termini de resposta és de tres mesos a partir de la data de presentació de la sol-licitud.
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o a través de seu electrònica

  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 39/2015, de Procediment Administratiu 
    Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

  • Efectes del silenci administratiu
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 10/2011, de 29 de desembre, de simplificació i millora de la regulació normativa.

    Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

  • Àmbit Temàtic
    Urbanisme, obres i habitatge
^